Ga naar de inhoud

De specialist met 25+ jaar ervaring

Vertrouwd door méér dan 30.000 klanten

Levenslange gratis service

Garantie & reparatie

Heeft u een product wat niet goed meer functioneert?

Al onze producten zijn van professionele en zeer hoogwaardige a-kwaliteit, maar het kan natuurlijk onverhoopt gebeuren dat een van uw producten niet of niet voldoende meer functioneert. Vul het reparatie formulier in om uw producten te kunnen retourneren.

 

Wij geven op al onze producten de wettelijke garantie of 2 jaar fabrieksgarantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Indien het defect van het product binnen deze garantieperiode valt, dan zullen wij uw product repareren of vervangen. Indien het defect aan uw product buiten de wettelijke garantie of 2 jaar fabrieksgarantie valt, dan kunnen wij op verzoek van u, het product onderzoeken en de mogelijke defecten aan het product detecteren. Na ons onderzoek aan het product, stellen wij u op de hoogte van de eventuele kosten die in rekening worden gebracht na eventuele reparatie of vervanging het van het product.

 

Reparatieverzoek indienen

Heel vaak kunnen wij een probleem ook zeer eenvoudig op afstand vaststellen en/of oplossen. Wij verzoeken u om onderstaand formulier in te vullen om een reparatieverzoek in te dienen. Na het onderzoeken van uw ingediende reparatieverzoek, kunt u van ons een verzendlabel krijgen, zodat u kosteloos en zeer eenvoudig uw defecte product kunt retourneren aan ons. Na een correct ontvangst van uw defecte product bij ons op locatie, ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.

 

Instructies voor het verzenden van uw defecte product

Gebruik een goede en stevige doos om het product te verpakken en zorg dat het product in de doos stevig ingepakt zit. (het liefst de originele doos)

• print uw reparatieformulier uit en voeg deze toe in de verpakkingsdoos

• print uw verzendlabel uit en plak deze met voldoende tape of plakband aan de bovenzijde van de doos.

• ga naar het dichtstbijzijnde service point om het pakket te versturen.

• bewaar het verzendbewijs

(* als het defecte product buiten de wettelijke garantie of 2 jaar fabrieksgarantie valt, dan zijn de verzendkosten voor uw eigen rekening – * zonder reparatieformulier kunnen wij een geretourneerd defect product niet in behandeling nemen)

 

Retouradres

Dutch security systems
Afdeling: rma
De oude werff 44
1851 pw heiloo
Noord-holland, nederland

Reparatieformulier (RMA)

    Volg ons op:

    7 dagen per week bereikbaar voor advies

    072 202 9024