• 7 DAGEN PER WEEK VOOR 21:00 BESTELD = ZELFDE DAG VERSTUURD
  • LAAGSTE PRIJSGARANTIE
  • GRATIS VERZENDING
  • PLUG & PLAY

Kunnen wij u helpen?

Bel direct: 072-2029024

7 dagen per week van 08:00 - 22:00 uur

Kunnen wij u helpen?

Bel direct: 072-2029024

7 dagen per week van 08:00 - 22:00 uur

Retourneren & Annuleren

ANNULEREN VAN UW BESTELLING 

U kunt altijd zonder enige opgave van reden uw bestelling kosteloos annuleren. Ons bestelproces is volledig geautomatiseerd om alles zo gestroomlijnd mogelijk te laten verlopen. Om deze reden is het van groot belang dat als u uw bestelling wilt annuleren, u zo snel mogelijk na het plaatsen van uw order contact met ons opneemt. Wij willen u graag vragen om telefonisch contact met ons op te nemen, zodat een van onze medewerkers u dan direct te woord kan staan en kan helpen met het annuleren van uw bestelling. Op het moment dat uw bestelling al is verzonden dan dient u het pakket bij levering aan de deur te weigeren. De vervoerder neemt het pakket dan weer mee en levert deze af bij ons. Indien wij een betaling van u hebben ontvangen van de geannuleerde bestelling, dan zullen wij na ontvangst en controle van de geannuleerde bestelling uiterlijk binnen 5 werkdagen het bedrag aan u crediteren. 

RETOURNEREN VAN UW BESTELLING 

U heeft recht op retourneren van een product binnen 14 dagen na levering van uw bestelling. U kunt in deze 14 dagen retourrecht uw retourzending uitsluitend bij ons aanmelden via onderstaand retourformulier. Uitzonderingen hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten, zoals netwerkkabels op maat. Het product kan uitsluitend ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking aan ons geretourneerd worden. Indien er sprake is van beschadigde en / of overkoopbaar verklaarde producten dan kan dit leiden tot een waardevermindering van maximaal het totale aankoopbedrag. De verzendkosten voor het retourneren van uw (deel)bestelling zijn voor uw eigen rekening. Na ontvangst van uw retourzending ontvangt u van ons een bevestiging. Als wij uw retourzending gecontroleerd hebben en constateren dat deze in de juiste staat is, zullen wij overgaan naar het crediteren van uw aankoopbedrag. De terugbetaling van het aankoopbedrag geschiedt ten alle tijden binnen 5 dagen. 

RETOURADRES 

Dutch Security Systems 
De Oude Werff 44 
1851 PW Heiloo 
Noord Holland, Nederland  

Via de link kunt u direct naar het retourformulier navigeren

Garantie

Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. U krijgt bij Dutch security systems ten alle tijden 2 jaar garantie op uw aankoop, deze garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.

Heeft u een product wat niet goed meer functioneert?

Al onze producten zijn van professionele en zeer hoogwaardige A-kwaliteit, maar het kan natuurlijk onverhoopt gebeuren dat een van uw producten niet of niet voldoende meer functioneert. Wij geven op al onze producten de wettelijke 2 jaar productgarantie. Indien het defect van het product binnen deze garantieperiode valt, dan zullen wij uw product repareren of vervangen. Indien het defect aan uw product buiten de wettelijke 2 jaar productgarantie valt, dan kunnen wij op verzoek van u, het product onderzoeken en de mogelijke defecten aan het product detecteren. Na ons onderzoek aan het product, stellen wij u op de hoogte van de eventuele kosten die in rekening worden gebracht na eventuele reparatie of vervanging het van het product.

Reparatieverzoek indienen

Heel vaak kunnen wij een probleem ook zeer eenvoudig op afstand vaststellen en/of oplossen. Wij verzoeken u om onderstaand formulier in te vullen om een reparatieverzoek in te dienen. Na het onderzoeken van uw ingediende reparatieverzoek, kunt u van ons een verzendlabel krijgen, zodat u kosteloos en zeer eenvoudig uw defecte product kunt retourneren aan ons. Na een correct ontvangst van uw defecte product bij ons op locatie, ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.

Instructies voor het verzenden van uw defecte product

1. Gebruik een goede en stevige doos om het product te verpakken en zorg dat het product in de doos stevig ingepakt zit. (het liefst de originele doos)
2. Print uw reparatieformulier uit en voeg deze toe in de verpakkingsdoos
3. Print uw verzendlabel uit en plak deze met voldoende tape of plakband aan de bovenzijde van de doos.
4. Ga naar het dichtstbijzijnde Service Point om het pakket te versturen.
5. Bewaar het verzendbewijs
(* Als het defecte product buiten de wettelijke 2 jaar garantie valt, dan zijn de verzendkosten voor uw eigen rekening - * Zonder reparatieformulier kunnen wij een geretourneerd defect product niet in behandeling nemen)

Retouradres
Dutch Security Systems
Afdeling: RMA
De Oude Werff 44
1851 PW Heiloo
Noord-Holland, Nederland

Cookies

We gebruiken analytische cookies. Door op 'Zelf instellen' te klikken, kunt u meer lezen over onze cookies en uw voorkeuren aanpassen. Door op 'Accepteren en doorgaan' te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze Cookieverklaring. Je kunt je toestemming op elk moment wijzigen of intrekken.